ამ პოსტში ჩვენ გადავხედავთ ავტომობილების ბრენდებს და მათ ყველაზე პოპულარულ მოდელებს, რომლებიც შეძენილია 2024 წელს. უკვე ცნობილ ბრენდებს შორის ჩნდება ახალი მოდელები და ტექნოლოგიები. მოდით წავიდეთ!
ტოიოტა 14 წელია არის ყველაზე პოპულარული საავტომობილო კომპანია გაყიდვების გლობალურ ბაზარზე. 2010 წლიდან ბრენდი ლიდერია მრავალი ძირითადი რეიტინგით.
აღსანიშნავია, რომ აზიურმა კონცერნმა დაიწყო უფრო ეკოლოგიურად სუფთა მოდელების — ჰიბრიდების დამზადება (გაყიდვების 75%). ამან შესაძლებელი გახადა გარემოსდაცვითი სიტუაციით შეშფოთებული მყიდველების დიდი რაოდენობის მოზიდვა.
2024 წლის ოქტომბრის მონაცემებით, იაპონური მანქანების გაყიდვები გაიზარდა 5%-ით — 848 974 გაყიდვა განხორციელდა Toyota-მ; კონცერნის კომპანია Lexus-მა გაყიდული ერთეულების რაოდენობა 17%-ით გაზარდა — 63 697 ერთეული.
ეს მაჩვენებლები საუკეთესოა კომპანიის ისტორიაში. ყველაზე პოპულარული მოდელებია: Toyota Corolla და Toyota RAV4.

მიუხედავად 2024 წლის შემოდგომაზე ხმამაღალი ახალი ამბების სათაურებისა, კომპანია კვლავ რჩება ერთ-ერთ უმსხვილეს საავტომობილო კორპორაციად. Volkswagen-ს აქვს მანქანების საკმაოდ ვრცელი კოლექცია, დაწყებული ეკონომიური ვარიანტებიდან პრემიუმ მოდელებამდე.
გერმანული მანქანების გაყიდვები მესამე კვარტლის მიხედვით 8,3%-ით დაეცა, მაგრამ „რთული ბაზრის პირობები“ არ წარმოადგენს დაბრკოლებას და არ ჩამოდის მსოფლიო რეიტინგში მომდევნო ხაზში.
მსოფლიოში გაყიდული ერთეულების რაოდენობამ წელს დაახლოებით 2 მილიონი შეადგინა, საინტერესოა, რომ ელექტრომობილებთან შედარებით კვლავ ლიდერობენ ტრადიციული შიდა წვის ძრავები (შესაბამისად, 1,97 მილიონი და 136,4 ათასი).
ფოლკსვაგენის მანქანები მეორადი მანქანების გაყიდვებში ლიდერებს შორის არიან და რუსეთის ფედერაციის რეიტინგში მე-5 ადგილს იკავებს.
გერმანული კომპანიის მანქანები არ შედის ამ წლის პირველი ნახევრის ყველაზე პოპულარულთა რეიტინგში, მაგრამ 2024 წელს მეორად ბაზარზე ყველაზე მომგებიანი მოდელებია Volkswagen Golf, Polo, Jetta და Tiguan.

საინტერესოა, რომ პირველად 23 წლის განმავლობაში, Toyota Corolla მოდელი მეორე ადგილზე დაეცა ყველაზე გაყიდვადი მანქანების ანალიტიკის შედეგების მიხედვით, დათმო ადგილი ამერიკული Tesla Model Y-ის ლიდერის პოზიციას.
შემდეგი ჩვენი მესამე კვარტლის გაყიდვების სიაში ნამდვილად არის General Motors. კორპორაცია, რომელიც ფლობს კომპანიებს, როგორიცაა GMC, Cadillac და Chevrolet. კომპანიის შემოსავალი ამჟამად $182,71 მილიარდია. Chevrolet Silverado მოდელის 328 ათასი ერთეული იყო წლის პირველ ნახევარში (მე-7 ადგილი).

Ford არის ამერიკული ავტომობილების, ფურგონების და სატვირთო მანქანების მწარმოებელი კომპანია. ის მესამე ადგილზეა ბრენდების ფარგლებში, ხოლო შემოსავლების მიხედვით მეოთხე ადგილზეა ავტოკომპანიებს შორის. Ford F-სერია რჩება მე-4 ადგილზე უარყოფითი პროცენტით (8.1) წლის გაყიდვების თვალსაზრისით. პიკაპი გამოყოფს საკმაოდ დიდი რაოდენობით არაეკოლოგიურ ნარჩენებს და მოითხოვს საწვავის მაღალ მოხმარებას, მაგრამ კვლავ პოპულარულია აშშ-ს ბაზარზე.

Honda, Hyundai, Nissan, იაპონური და სამხრეთ კორეის კორპორაციები უკან არ იხევენ ავტოკომპანიებს შორის ლიდერობისთვის ბრძოლაში. არ დაგავიწყდეთ, რომ ეს იმითაც არის განპირობებული, რომ კომპანიის პროდუქციის ასორტიმენტში შედის ძრავები, მოტოციკლები, რობოტები და თვითმფრინავები. პოპულარული მოდელები: Honda CR-V, Hyundai Tucson.

ჩინური კონგლომერატი BYD Co Ltd. ავტო და ელექტრო მწარმოებელი ლიდერია ელექტრომობილებში, მოგებით რეკორდული 21.1%.
კომპანიის დამფუძნებელმა ვანგ ჩუანფუმ ჯერ კიდევ 2000-იან წლებში განაცხადა, რომ ისინი „ისარგებლებენ შექმნილი სიტუაციით“ და 2025 წლისთვის კომპანიას უდიდესს გახდიან. ინდიკატორებიდან გამომდინარე, ისინი სწორი მიმართულებით მოძრაობენ.
Build Your Dreams გაუსწრო ტესლას ელექტრომობილების გაყიდვით 2023 წელს. იმავე წელს ექსპორტი 334,2%-ით გაიზარდა!
ყველაზე პოპულარულია BYD Yuan და Dolphin.
